måndag 4 april 2011

Jäkla design!

Jag har aldrig bloggat riktigt, eller jo nog har jag haft säkert 10 bloggar. Men bloggar liksom i en vecka sen är jag less.
Därför är jag heeeelt kass på bloggdesigner, och har suttit och försökt få till en snygg blogg aslänge. Men h*lvete heller, det går inte! Så det fick bli den här, tills vidare, tills jag ens ids försöka mig på att ändra den igen.

Föresten så är jag rätt sugen på att beställa en sport-top till efter op. Man får ju en från kliniken, men det är tydligen en bomullsbh från apoteket. Känner att jag vill ha något rejälare att ha efter en tid med den, känns inte som att den ska ge tillräckligt med stöd.
Har kollat runt lite på POF och läst att en sportis som heter Abecita Kimberly soft sport-bh, ska vara en bra och skön läkningsbh. Med separerade kupor och "knäppning" bak som en vanlig bh.
Det bra med den är att den finns i olika storlekar i underbandet, inte bara t.ex S,M & L. Utan den finns i t.ex 75C och såna vanliga storlekar :)
Men den kostar ändå 419 kr (på sportamore), så jag vet inte om jag måste vänta tills efter op med att beställa, så att jag inte beställer fel och så är den helt för liten/stor! Den finns tydligen även på twilfit, så kanske åker till grannstaden och kollar där efter open när jag känner mig pigg nog.
Här kommer en länk till bh:n  http://www.sportamore.se/produkt/6317-abecita-kimberly-soft-sport-bh-w-svart
den finns i både vitt och svart, kanske man klickar hem en i varje färg sen.







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar