måndag 18 april 2011

@ Kosmetisk Kirurgi AB.

Hello ladies! Nu är jag äntligen här. Efter måååånga timmars tågåkande och väntande, och promenerande på stan i Falköping så har jag nu anlänt och gjort mig hemmastadd på KKAB. Trivs jättebra här och alla jag hitills mött har vart supertrevliga mot en :)
Skulle egentligen inte komma till kliniken förän 19-20 tiden ikväll, men när vi (jag & min mor) traskade runt på stan så började jag må lite konstigt och var väldigt trött efter natten på tåget. Så vi promenerade hit och sa det, dom var helt förstående och sa att vi självklart fick gå till mitt rum, och att jag skulle sova i några timmar :) Har under båda tågresorna på den ena 16h, och den andra 4h, varit riktigt åksjuk :s aldrig varit det förut så det är lite konstigt, klarat mig från att spy dock, tack och lov! Men jag har inte mått bra, varit blek och trött, kallsvettig och yrslig osv. Var lite det som kom tillbaks när vi gick på stan, vet ej om det var nervositet, eller om det var för att jag sov 2h på tåget endast + att jag inte hade ätit något sen igårkväll iprincip, eller om det helt enkelt var åksjukan som "kom tillbaks".

hur som helst, när jag kom in i mitt rum som är ett dubbelrum så min mor ska rymmas. Var min säng bäddad och på den låg en vit handduk och en vit t-shirt, båda med kkab:s logga på. Tog på mig t-shirten och gick iväg och lånade en film, jag kan lova att dom har maaaaassor att välja på! La mig sedan och sov medans mamma gick iväg till tågstationn och hämtade våra väskor som vi låst in i ett skåp där, samt handlade lite. Konstigt nog kunde jag inte sova trots att jag var så trött, så kollade klart filmen och sen efter en stund om mamma tillbaka, hon hade med sig lite bröd och god salami som jag fick äta. Drack till lite ramlösa och en halv kopp kaffe :) Nu efter det känner jag mig bättre och inte alldeles skakig i kroppen.

Jag är inte alls nervös inför imorgon, längtar bara! 08.00 imorgon ska jag opas, tror jag? om det inte är att jag ska upp då.. haha jag får fråga. Ikväll återstår att bara ligga här och lösa korsord samt läsa och surfa runt på POF blandannat, sen ska vi ut och käka middag. Och sist duscha den första descutanduschen, jag längtar lite till att se hur mitt hår kommer att se ut, svintooooo? ;)

Har med min mini-laptops kassa cam tagit lite bilder, så slänger upp dom med!









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar