torsdag 7 april 2011

Yes!

Äntligen är jag frisk! eller jag känner mig inte riktigt "frisk som en nötkärna", men rätt så frisk iallafall :) Däremot har jag ännu ingen matlust.. på 48h har jag ätit 3 kycklingvingar! Får inte i mig något helt enkelt, däremot drickbara grejer går bra. Druckit typ 5 burkar loka och 2 pepsi sen igår, haha.

Funderat lite på vad man ska skriva i bloggen nu innan op, men kommer inte på något. Blir ju mycket mer uppdatering efter op, hur brösten utvecklas samt massa bilder. Men nu innan kommer jag verkligen inte på något att skriva om.. Och jag tror ingen är så intresserad av fler före-bilder ;)

En grej jag verkligen inte kan sluta tänka på är helt enkelt vilken storlek jag kommer att ha efteråt :D Längtar tills jag är så pass pigg att jag kan ta en sväng på stan och prova en bh eller 10 ;)
även hur mycket cc jag kommer stoppa in är en tanke som inte försvinner. Vet ju faktiskt inte alls hur mycket det blir? Men tror inte att det blir över 300 iaf :)
Försökte mig på ett ristest förra veckan, men gud så fult det såg ut. Vart bara arg och gav upp!
Nej nu ska jag in till staden och ta en fika med en kompis, kram :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar