måndag 11 april 2011

tele-konsultation!

Hej! som jag skrev i sista inlägget har jag inte så mycket och skriva om nu innan open, vilket leder till seeeeg uppdatering. Hade iallafall nyss en telefonkonsultation med en av sköterskorna på kliniken, och nu känns allt super. All nervositet (den lilla jag hade) är som bortblåst :) Fått svar på mina frågor och nu gör jag inte annat än längtar!
Hon gick grundligt igenom hur operationen kommer att gå till, och hur jag kan känna mig när jag vaknar osv.
Känner mig jättelugn och säker nu, det enda jag stör mig lite på är att dom tydligen inte lägger framför, bara i väldigt få fall. Jag har ju inte funderat så mycket på vilken placering jag vill ha, så att dom bara lägger bakom stör mig lite. Men man får kanske inte haka upp sig på "småsaker"?(väldigt stor sak om jag får säga det själv)
Men jag tror det blir bra i slutändan. Hon sa att jag har ändå inget häng eftersom jag är så pass ung, så framförplacering skulle bara resultera i häng. Men jag får väl suga på den potatisen tills jag kommer dit och får prata med kirurgen :)

Vill någon se fler förebilder (mot förmodan) så får ni skriva det :)
kram på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar