tisdag 5 april 2011

YEEEES!

Kliniken ringde idag och berättade att jag får tid v.16! jippie :D
På tisdagen v.16 har jag fått optid!!!! Längtar så jag dööör. 2 veckor tills jag ligger där :) kan inte annat än att lé när jag tänker tanken.
Än känner jag ingen direkt nervositet, men det kommer nog när jag sitter på tåget och när jag är framme på kliniken.
Eftersom jag bor så pass långt bort från kliniken så får jag komma på måndag, sova tills tisdag(opdag) sen sova ännu en natt och åka hem på onsdag eftermiddag/kväll. Kommer nog bli suuuuperbra.
En grej jag tänker lite på, är ju att jag inte har provat/pratat med dem om vilken storlek jag ska ha. Har inte haft någon konsultation än p.ga avståndet, men har troligtvis det samma dag eller dagen innan.

Nu när jag har en optid, och allt verkligen ska hända om så kort tid. Så tänker jag mest på saker jag behöver ta med till tågresa osv. Ska tänka någon dag till och skriva ner, sen kommer en lista upp här på bloggen :)
När man ska åka tåg i sååå många timmar så måste man ju ha något att göra, om man nu kan tänka på annat än open dvs ;) Äsch, vad jag längtar! Tänker på mina kommande bröst dag ut och dag in, går inte att tänka på annat! Undrar om detta är normalt? Det tror jag.
Det ända jag gör när jag sitter framför datorn är att kolla runt på POF och läsa andras bloggar, vilket dessutom hjälpt mig så otroligt mycket. POF är nog det bästa forumet jag hängt på ;) Så många underbara och söta brudar där som alltid hjälper en när man behöver svar på frågor :)

Just nu kollar runt på nätet efter bh:ar och bikinis, sånt man aldrig förut sysslat med. Och herregud så jag längtar efter att få köpa det, sexiga underkläder & söta bikiniöverdelar. Fantastiskt så fina det finns.
Är så trött så lägger nog upp lite bilder på fina bröstkläder imorgon eller så.
Nu ska jag gå och duscha och tänka på bröst! haha, porrigt ;)
Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar